
Продължаваме да работим с професионализъм и усмивка
Влиянието на COVID-19 и настъпилата криза преобърнаха начина, по който работи бизнесът по цял свят.
Влияейки се от негативните промени в бизнес средите, породени от глобалния проблем COVID-19, работната среда се промени рязко, а приспособяването към настъпилите промени доведе до притеснение и отрицателна нагласа в работния процес и всички етапи от него, както и на всички кадри, работещи с клиенти.
Въпреки сериозното положение в световен мащаб, удовлетворението на клиента и неговата положителна нагласа към дадена фирма, конкретна стока или услуга, винаги ще са цел за всеки производител и търговец на пазара.
Настъпилата ситуация и влиянието на COVID-19 поставят много въпроси пред фирмите, чиито отговори сами по себе си влияят отрицателно на положението, в което се намираме. Дали клиентът ще е активен? Как предприетите мерки ще окажат влияние върху поведението на клиентите? Ще се чувства ли в безопасност клиентът да посещава търговския обект? Как да го успокоим? Ще има ли клиентът нужда от нашия продукт или услуга?
На тези въпроси ние нямаме отговор. Търсим отговор всеки ден в поведението на нашите клиенти и се опитваме да предвидим какво очакват и от какво имат нужда, но истината е, че правим всичко по силите си да продължим да предоставяме качествена услуга и компетентно обслужване въпреки обстоятелствата.
Предизвикателствата пред всеки бизнес
В момент, в който излизането от къщи за нещо различно от пазаруване и посещение на аптеката, е строго ограничено, има хора, които въпреки това са все още активни като потребители на пазара за стоки и услуги, било то чрез посещение на място или онлайн пазаруване.
За да бъде удовлетворен клиентът, ние трябва да му съдействаме максимално, за да почувства сигурност и спокойствие в този труден момент. Трябва да вижда в нас „съюзник“, спътник в процеса на работа.
Негативната нагласа или притесненото изражение на клиента не трябва да ни стресират и озадачават – несигурността от бъдещето и безпокойството на хората пораждат негативни мисли и действия. Ние трябва да предразположим клиента, да спечелим и задържим доверието му с професионализъм и усмивка.
Ние от „Олтранс“ сме насреща и сме готови да помогнем на всеки клиент като улесним максимално процеса на „запитване-поръчка-получаване“, независимо къде се намира той. Доверието на нашите клиенти е изключително важно за нас и се гордеем че вече 14 години успешно се грижим за клиентите си с трудолюбие, професионализъм и усмивка.
Автор: Дарина Бръчкова, Експерт продажби „Фронт-офис“