

Тенденции в Covid среда
В ХХI век почти всички компании, независимо малки или големи, имат своя онлайн платформа. Обикновено тя служи за портфолио, което запознава бъдещия клиент с дейността на компанията, както и с необходимата по-подробна информация за неговите услуги или продукти.
Последната година и половина наложи нови правила в света на бизнеса.
Създалата се ситуация все повече преориентира собствениците на малкия и среден бизнес към дигиталния свят. Covid-19 оказа своето влияние и тенденциите се промениха.
Преводът на уеб сайт – врата към нови пазари
Преводът на сайт е неизменна част от една добре структурирана онлайн платформа. За да достигне съдържанието до възможно най-голям брой хора, е необходимо то да бъде достъпно. Как се случва това? Чрез превод на поне още един език.
Знаете ли, че освен английски и немски език, в момента един от най-търсените езици за превод на сайт е румънският. Това е така, защото все повече български бизнесмени се насочват към румънския пазар заради ниските такси на доставни услуги. В тази класация за ниски доставни услуги попадат и Унгария, Сърбия, Гърция, Хърватия, Полша, Словакия, Кипър, Словения.
Интересът към превод на бизнес сайтове винаги е бил налице, но сегашното Covid положение засилва тенденцията за превод на онлайн магазини. Дори и да не е насочен към чуждестранна аудитория, всеки съвременен бизнес се нуждае от превод на английски език. Това е световният език, както в бизнес пространството, така и в ежедневна среда. Макар и да не е официален език на територията на Република България, английският е най-разпространеният в света на бизнеса.
Чужденците в България са пренебрегвани клиенти
Постоянно пребиваващите чужденци у нас са около 95 хиляди. Всеки един от тях е посещавал български сайт поне веднъж и едва ли всички те са българоговорящи. Покупката на дрехи, храна, изборът на почивка, проверка на мнение, информация за услуга би било редно да бъде преведено поне на английски език. А регистрираните туристи, преминали през България за изминалата година, са около 7 милиона. Преди настъпването на пандемията, средно годишният поток на хора в страната ни е 14 милиона. Всички те са потенциални бъдещи клиенти, но за да достигне съдържанието ни до тях, нашият онлайн магазин трябва да бъде преведен поне на английски език. Така аудиторията, на която ще покажем съдържанието си, ще бъде много по-голяма, а потенциалните ни клиенти ще се увеличат многократно. Онлайн платформата се превръща в неизменна, много важна част от успешния бизнес. А за да бъдете успешни и устойчиви в променлива среда, ви съветваме да преведете своя уеб сайт.
Ако не сте сигурни какъв е обемът на вашия уеб сайт и какъв език е подходящ за пазара, към който искате да ориентирате бизнеса си, не се колебайте да ни потърсите. С радост ще обсъдим най-добрите варианти за вас в безплатна консултация.