

Създайте свой собствен онлайн магазин – лесно, бързо и удобно само за няколко минути
Каква е целта на платформата MerchantPro?
MerchantPro е платформа за създаване на онлайн магазини. Нейната цел е да обслужва търговци и техните клиенти. В платформата търговците откриват огромното разнообразие от инструменти, между които могат да избират. Някой от тях са плащания, доставка, маркетинг, реклама и други. Инструментите са така разработени, че да се използват бързо, лесно и удобно от администратори и крайни потребители.
Това е платформа, която позволява да се продават различни продукти в Интернет и дава възможност за проектиране на онлайн магазин по вкус на търговеца, без да са необходими технически познания или умения за програмиране.
MerchantPro има всичко необходимо, за да се започне с продажбите онлайн. Платформата разполага с необходимите разработки за стартиране дори на международен бизнес. Огромното разнообразие от инструменти, езици, валути, куриери, платежни методи и интеграции с трети страни, а функциите и са така разработени, че да се използват бързо, лесно и удобно от администратори и крайни потребители.
С други думи MerchantPro е платформа, в която търговците могат да предлагат своите продукти или услуги и да разчитат на големия трафик от потребители, като в същото време предоставят на клиентите си възможно най-добрите условия, за да могат да генерират този трафик и да стимулират възможно най-много продажби.
Кое е най-голямото предимство на платформата MerchantPro?
Инвестираме много в техническа инфраструктура, в сървъри, пропускателна способност (bandwidth) и оптимизиране на кода до крайност, за да се постигне максимална скорост. В действителност нашите сайтове, без прилагане на техническо SEO или Dedicated IP, постигат изключителни резултати при скорост на зареждане. Без никакво усилие сайтове, създадени на платформата MerchantPro, с лекота показват страхотни резултати при тест за скорост на зареждане. При мобилна версия с лекота се постига 70+ ефективност на PageSpeed Insight без AMP, а при десктоп ефективността често стига до 99. И това не струва по-скъпо на търговеца.
В платформата MerchantPro има достъп до множество апликации, за да имате един добър онлайн магазини, заедно с избор от персонализирани шаблони и пълен достъп до кода на магазина. Накратко, MerchantPro позволява лесно да направите напълно функционален уебсайт за минути.

Разкажете ни какви функционалности има в платформата.
Те са хиляди. Като започнем от функциите за лесно управление на поръчки и стигнем до сложните фийдове и API интерфейси към рекламни агенции и платформи. Всъщност MerchantPro е комплекс от множество функционалности, които правят онлайн магазина гъвкав и удобен за използване както от самия търговец, така и от потенциалните купувачи. Освен това всеки магазин си има свой API канал.
Има ли възможност за B2B и B2C продажби едновременно?
Да, разбира се. В платформата MerchantPro се откриват всички нужни инструменти за ефективност в B2B електронната търговия, както и в B2C, и то едновременно. Предлагат се поредица от функционалности за продажби както на едро (към дистрибутори и партньори), така и към крайни потребители, клиенти на дребно.
На практика се залага намаление за конкретна група клиенти и дистрибутори и партньори могат да се асоциират към дадена група клиенти, към която група могат да се задават по-ниски цени. Така дистрибутори и партньори могат да купуват на различни цени от клиентите на дребно.
Може ли да бъде създаден един магазин на няколко езика?
Може да се отвори многоезичен магазин, с възможност за автоматично превалутиране в множество валути. Платформата дава възможност за избор на много допълнителни езици (от настройките на самия уеб сайт). Авторът може да добави съдържание (текст, снимки и т.н.) на всеки език, който реши.
На практика под един сайт, всяка езикова версия може да е на различен домейн. Например ако имате сайт за матраци, българската версия ще се отваря на Matraciiii.bg, a румънската на Salteleее.ro. Всеки домейн разполага със свой собствен сертификат, така всички магазини използват една база данни на продукти, които автоматично се превалутират.

По какъв начин се извършват преводите в платформата?
Всеки магазин разполага с интерфейс за преводи в административния панел, който позволява цялостен превод на съдържанието, включително мета данни за продуктите и системни текстове (текстове на бутони и грешки).
Освен това преводачите могат да се възползват, като експортират наличните за превод променливи в XLIFF или CSV файл, да направят преводите извън платформата, а след това същите файлове се прикачват с вече готовите преводи. Така се улеснява работата на администраторите.
Собствениците на магазини могат да създават администратори, отговорни само за преводите и съдържанието, така този тип администратори няма достъп до поръчки и друга чувствителна информация в магазина и целта им е да се грижат само за преводите и съдържанието на магазина.
Има ли възможност за създаване на маркетплейс?
MerchantPro предоставя възможността за създаване на собствен маркетплейс, в който продавачите продават своите продукти при условията на администратора на маркетплейса. Възможно е да се настроят различни проценти комисионни за администратора за различните продавачи или категории. Ефективно се управляват разходите за доставка при поръчка на стоки от двама или трима продавачи в една поръчка. Освен това самото администриране на поръчките е максимално улеснено с автоматичното създаване на товарителници и извикване на куриер.
Синхронизиране на каталози и наличности измежду множество магазини
Навярно много търговци се стараят да постигнат синхрон между наличностите в различни техни магазини. Независимо дали става въпрос за различни магазини според езика и пазара, на който работят, или просто бизнес моделът изисква наличието на повече от един магазин, синхронизацията между магазините е ключова. Каталог, наличности, поръчки… всички данни за продуктите в магазините с един продуктов инвентар трябва да са в синхрон.
Затова са налице специални разработки в MerchantPro, които постигат този синхрон, така че бизнесът да върви гладко. Да има минимум отказани или върнати поръчки. А всичко става динамично и автоматично.
Какви промоции и намаления предлагате?
Една от основните ценности на е-комерс платформите е да дават възможността за умело управление на кампании вътре в страниците на магазина. Говорим за отстъпки, промоции, групи клиенти, управление на рекламни банери и разбира се – автоматизиране на рекламата в страниците на сайта. Именно така се постига оптимизиране на рекламните разходи и максимизиране на оборота. За тези и още много подробности може да посетите и техния сайт.