
Професия „Експерт продажби“ – интервю с Дарина Бръчкова
Дарина, какво те привлече в позицията „Експерт продажби“?

Дарина Бръчкова – експерт продажби
Възможността да се срещам с хора, да помогна с компетентно мнение за дадено запитване, да координирам процеса на работа на даден проект, да предвидя най-подходящия екип за качественото и навременно изпълнение на поетия проект.
Кое те накара да се довериш на агенция за преводи и легализация „Олтранс“ и да започнеш работа при нас?
Доказаният дългогодишен опит на конкурентния пазар, професионализма на работното място, като много голямо влияние оказаха отдадеността и отношението на г-н и г-жа Рангелови към цялостната работа, клиентите, комфорта на работното място и екипната работа.
Кое е най-голямото предизвикателство в работата ти?
За мен предизвикателствата са начин да науча нови неща, да развивам себе си в нови посоки, нова методика на работа, специфичен софтуер, система и организация на работния процес.
С какво твоето образование или предишен опит ти помага в настоящата работа?
Завършила съм бакалавърска степен „Маркетинг“ във Великотърновския университет „Св. Св. Кирил и Методий“. Професията ми се основава на предлагане на търсеното от клиента, независимо от спецификата и същността и предлаганото на пазара. Образованието ми спомага за класифицирането на нуждите на клиента и предлагането на най-точната услуга, отговаряща на неговата нужда.
С какви трудности на работното си място се сблъскваш като млад човек и как успяваш да ги преодолееш?
Хората с които се срещам всеки ден. Всеки човек е различен, множество характери, отношение, излъчване. Човек не може да бъде разбран само с поглед. Всяка личност минава през трудности в един или друг план, което се отразява и в отношението им към другите. В ежедневието се сблъсквам с всякакви хора, всякакво отношение. Съумявам да се справя със ситуацията, но има ситуации в които това, което виждам отсреща, само по себе си е предизвикателство.
Какво най-много ти допада в работния процес в „Олтранс“?
За мен е изключително важно на работно място да има разбирателство между екипа, комуникация в процеса на работа. На интервюто за работа усетих, че в „Олтранс“ аз ще работя с професионалисти, хора отдадени на работата си, с които комуникацията не би била нищо, освен изключително приятна.
Какви качества трябва да притежава човек на твоята позиция?
За да бъде разбран човекът отсреща, то трябва да бъде разбрана и позицията на която съм аз. Отговорността за възложените задачи, коректността в отношенията клиент-служител, комуникацията за максимално познаване на нуждата на потребителя, но най-вече познаване на предлаганите услуги. Ако човек види, че служителят не е запознат с работата му, то той ще каже „Благодаря, довиждане.“ и ще отиде на друго място. Клиентът трябва да види, че човекът, който го обслужва, е максимално информиран и изключително на високо ниво познава сферата, в която работи.
Какви нови знания придоби след като започна работа в агенция „Олтранс“?
Запознах се с нови програми и софтуер, чрез които процесът на работа по даден проект е много по-полезен, интересен и лесен както за преводача и редактора, така и за ръководителя проекти.
Важни ли са за теб екипът и работната среда и с какво това ти помага?
В „Олтранс“ аз срещнах изключителни хора в лицето на Сотир и Надя Рангелови, които са успели да изградят една стабилна компания, която вече много години се е наложила като водеща на пазара и е спечелила доверието на множество клиенти. Това са хора, които още на интервюто ми показаха високо ниво на професионализъм и личностно отношение. Екипът, с който работя, се състои от хора с иновативно мислене, отговорност към възложената задача и са заредени с позитивна енергия и мислене. Един уникален екип!
Вижте профила на Дарина Бръчкова тук.
Можете да откриете интервюто с Дарина Бръчкова и на нашата Facebook страница.
Ако интервюто ви е харесало, можете да споделите своето мнение тук.